Producenci
Produkt dnia

Tani serwis kas fisklanych, komputerów stacjonarnych, laptopów - Legionowo, ul. Piłsudskiego 31A

Blog: Kategorie
Blog: Chmura tagów
Pomoc zdalna

Do sesji zdalnej pomocy będziesz potrzebował programu TeamViewer.

Możesz pobrać go tutaj

Kontakt z serwisem: 509 466 466

Jesteśmy członkiem:

KRD

Reklamacje i zwroty

- Prosimy za każdym razem o sprawdzenie przy kurierze czy wszystko zostało przysłane zgodnie z opisem który zawarty jest na stronie produktu! Jeżeli wystąpią jakieś braki obowiązkiem Klienta i kuriera jest spisanie na druku spedytora "protokołu niezgodności"- jest to niezbędne do rozpatrzenia zwrotu lub reklamacji!

- Jeżeli Konsument zechce dokonać zwrotu lub reklamacji prosimy o uprzedni kontakt e-mailowy lub telefoniczny: sklep@dymicom.pl lub 22 774 99 10.

- Produkt reklamowany z powodu jego niezgodności z umową lub niesprawności, zostanie bezpłatnie wymieniony na sprawny w systemie door-to-door. Gdyby wymiana okazała się niemożliwa (np. brak danego produktu) Sklep Dymicom zaproponuje produkt zastępczy o podobnych parametrach lub zwrot całości wpłaconej przez Klienta kwoty.

- Jeśli zamówiony towar z jakichkolwiek powodów nie spełnia oczekiwań Konsumenta (osoby fizycznej), może zostać zwrócony bez podania przyczyn w terminie 14 dni kalendarzowych od zakupu. Sklep Dymicom zwróci Konsumentowi całość wpłaconej kwoty. W przypadku gdy towar był odpakowany i używany, Sklep zgodnie z ustawą z dnia 25.12.2014r może potrącić od zwracanej należności koszt umniejszenia wartości produktu. Konsument wysyła towar do Sklepu we własnym zakresie i na własny koszt, jednak dla wygody Konsumenta możliwe jest również uzgodnienie zwrotu w systemie door-to-door.

- Prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny nie przysługuje firmom, gdyż ustawa z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27-38 dotyczy wyłącznie konsumentów. Konsument według Kodeksu Cywilnego jest to osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W przypadku chęci zwrotu towaru przez firmę, Sklep Dymicom naliczy opłatę wynoszącą 25% ceny zwracanego towaru, nie mniej niż 30zł. Są to koszty testowania i przepakowywania zwracanego sprzętu.

- Każdy zwrot lub reklamacja zostanie rozpatrzona indywidualnie.

- Zwrotom nie podlegają licencje na oprogramowanie, sprzęt fiskalny po dokonaniu fiskalizacji oraz inne produkty trwale przypisane do danego klienta.

Dokumenty do pobrania:

Wzór oświadczenia od umowy zawartej na odległość (osoba fizyczna)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl