- Przepisy fiskalne (6)
- Poradniki (4)
- Artykuły (10)
Program Novitus Online Ready wystartował !
Sankcje za brak kasy - co grozi za nieposiadanie kasy fiskalnej?
- brak kasy fiskalnej
- kara za brak kasy
- urząd skarbowy
- kontrola skarbowa
- kary za niewydanie paragonu
- niewydanie paragonu
- US
- prawo
- podatki
- VAT
- obowiązki podatnika
- kasa fiskalna
- urządzenie rejestrujące
- obowiązek posiadania kasy fisk
- fiskalizacja
- ministerstwo finansów
- MF
- rozporządzenie
- faktura
- księgowość
- finanse
- poradnik
- paragon
- warszawa
- nowy dwór mazowiecki
- wagi elektroniczne
- legionowo
- waga sklepowa
- CAS
- legalizacja
- serock
- wagi sklepowe
- legalizacja wagi
- GUM
- waga do sklepu
- zmiany
- Program Novitus Online Ready
- kasy fiskalne ONLINE
- PIN PAD
Do sesji zdalnej pomocy będziesz potrzebował programu TeamViewer.
Możesz pobrać go tutaj
Kontakt z serwisem: 509 466 466
- Prosimy za każdym razem o sprawdzenie przy kurierze czy wszystko zostało przysłane zgodnie z opisem który zawarty jest na stronie produktu! Jeżeli wystąpią jakieś braki obowiązkiem Klienta i kuriera jest spisanie na druku spedytora "protokołu niezgodności"- jest to niezbędne do rozpatrzenia zwrotu lub reklamacji!
- Jeżeli Konsument zechce dokonać zwrotu lub reklamacji prosimy o uprzedni kontakt e-mailowy lub telefoniczny: sklep@dymicom.pl lub 22 774 99 10.
- Produkt reklamowany z powodu jego niezgodności z umową lub niesprawności, zostanie bezpłatnie wymieniony na sprawny w systemie door-to-door. Gdyby wymiana okazała się niemożliwa (np. brak danego produktu) Sklep Dymicom zaproponuje produkt zastępczy o podobnych parametrach lub zwrot całości wpłaconej przez Klienta kwoty.
- Jeśli zamówiony towar z jakichkolwiek powodów nie spełnia oczekiwań Konsumenta (osoby fizycznej), może zostać zwrócony bez podania przyczyn w terminie 14 dni kalendarzowych od zakupu. Sklep Dymicom zwróci Konsumentowi całość wpłaconej kwoty. W przypadku gdy towar był odpakowany i używany, Sklep zgodnie z ustawą z dnia 25.12.2014r może potrącić od zwracanej należności koszt umniejszenia wartości produktu. Konsument wysyła towar do Sklepu we własnym zakresie i na własny koszt, jednak dla wygody Konsumenta możliwe jest również uzgodnienie zwrotu w systemie door-to-door.
- Prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny nie przysługuje firmom, gdyż ustawa z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27-38 dotyczy wyłącznie konsumentów. Konsument według Kodeksu Cywilnego jest to osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W przypadku chęci zwrotu towaru przez firmę, Sklep Dymicom naliczy opłatę wynoszącą 25% ceny zwracanego towaru, nie mniej niż 30zł. Są to koszty testowania i przepakowywania zwracanego sprzętu.
- Każdy zwrot lub reklamacja zostanie rozpatrzona indywidualnie.
- Zwrotom nie podlegają licencje na oprogramowanie, sprzęt fiskalny po dokonaniu fiskalizacji oraz inne produkty trwale przypisane do danego klienta.
Dokumenty do pobrania:
Wzór oświadczenia od umowy zawartej na odległość (osoba fizyczna)