Producenci

Tani serwis kas fisklanych, komputerów stacjonarnych, laptopów - Legionowo, ul. Piłsudskiego 31A

Nowości
Drukarka etykiet kurierskich T
Drukarka etykiet kurierskich T
1 214,90 zł 987,72 zł
szt.
Drukarka etykiet kurierskich D
Drukarka etykiet kurierskich D
1 099,00 zł 893,50 zł
szt.
Karta zbliżeniowa Unique 125 kHz
Karta zbliżeniowa Unique 125 kHz
2,46 zł 2,00 zł
szt.
Karty zbliżeniowe Mifare 13,56 MHz
Karty zbliżeniowe Mifare 13,56 MHz
3,85 zł 3,13 zł
szt.
Drukarka etykiet EZ6200 Plus
Drukarka etykiet EZ6200 Plus
6 392,00 zł 5 196,75 zł
szt.
Blog: Kategorie
Blog: Chmura tagów
Pomoc zdalna

Do sesji zdalnej pomocy będziesz potrzebował programu TeamViewer.

Możesz pobrać go tutaj

Kontakt z serwisem: 509 466 466

Jesteśmy członkiem:

KRD

Reklamacje i zwroty

- Prosimy za każdym razem o sprawdzenie przy kurierze czy wszystko zostało przysłane zgodnie z opisem który zawarty jest na stronie produktu! Jeżeli wystąpią jakieś braki obowiązkiem Klienta i kuriera jest spisanie na druku spedytora "protokołu niezgodności"- jest to niezbędne do rozpatrzenia zwrotu lub reklamacji!

- Jeżeli Konsument zechce dokonać zwrotu lub reklamacji prosimy o uprzedni kontakt e-mailowy lub telefoniczny: sklep@dymicom.pl lub 22 774 99 10.

- Produkt reklamowany z powodu jego niezgodności z umową lub niesprawności, zostanie bezpłatnie wymieniony na sprawny w systemie door-to-door. Gdyby wymiana okazała się niemożliwa (np. brak danego produktu) Sklep Dymicom zaproponuje produkt zastępczy o podobnych parametrach lub zwrot całości wpłaconej przez Klienta kwoty.

- Jeśli zamówiony towar z jakichkolwiek powodów nie spełnia oczekiwań Konsumenta (osoby fizycznej), może zostać zwrócony bez podania przyczyn w terminie 14 dni kalendarzowych od zakupu. Sklep Dymicom zwróci Konsumentowi całość wpłaconej kwoty. W przypadku gdy towar był odpakowany i używany, Sklep zgodnie z ustawą z dnia 25.12.2014r może potrącić od zwracanej należności koszt umniejszenia wartości produktu. Konsument wysyła towar do Sklepu we własnym zakresie i na własny koszt, jednak dla wygody Konsumenta możliwe jest również uzgodnienie zwrotu w systemie door-to-door.

- Prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny nie przysługuje firmom, gdyż ustawa z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27-38 dotyczy wyłącznie konsumentów. Konsument według Kodeksu Cywilnego jest to osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W przypadku chęci zwrotu towaru przez firmę, Sklep Dymicom naliczy opłatę wynoszącą 25% ceny zwracanego towaru, nie mniej niż 30zł. Są to koszty testowania i przepakowywania zwracanego sprzętu.

- Każdy zwrot lub reklamacja zostanie rozpatrzona indywidualnie.

- Zwrotom nie podlegają licencje na oprogramowanie, sprzęt fiskalny po dokonaniu fiskalizacji oraz inne produkty trwale przypisane do danego klienta.

Dokumenty do pobrania:

Wzór oświadczenia od umowy zawartej na odległość (osoba fizyczna)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl