- Przepisy fiskalne (6)
- Poradniki (4)
- Artykuły (10)
Program Novitus Online Ready wystartował !
Sankcje za brak kasy - co grozi za nieposiadanie kasy fiskalnej?
- brak kasy fiskalnej
- kara za brak kasy
- urząd skarbowy
- kontrola skarbowa
- kary za niewydanie paragonu
- niewydanie paragonu
- US
- prawo
- podatki
- VAT
- obowiązki podatnika
- kasa fiskalna
- urządzenie rejestrujące
- obowiązek posiadania kasy fisk
- fiskalizacja
- ministerstwo finansów
- MF
- rozporządzenie
- faktura
- księgowość
- finanse
- poradnik
- paragon
- warszawa
- nowy dwór mazowiecki
- wagi elektroniczne
- legionowo
- waga sklepowa
- CAS
- legalizacja
- serock
- wagi sklepowe
- legalizacja wagi
- GUM
- waga do sklepu
- zmiany
- Program Novitus Online Ready
- kasy fiskalne ONLINE
- PIN PAD
Do sesji zdalnej pomocy będziesz potrzebował programu TeamViewer.
Możesz pobrać go tutaj
Kontakt z serwisem: 509 466 466
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu i zasady realizacji zamówień składanych za pośrednictwem serwisu internetowego, zgłaszania reklamacji i trybu ich rozpatrywania.
2. Właścicielem sklepu internetowego Dymicom jest:
Dymicom Adam Dymianow (NIP: 536-154-56-11)
ul. Piłsudskiego 31A
05-120 Legionowo
3. Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym Dymicom , zwaną dalej Klientem jest osoba fizyczna posiadająca pełną osobowość prawną lub przedsiębiorca. Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie sklepie internetowym Dymicom jest właściciel Sklepu firma Dymicom Adam Dymianow zwana dalej Sklepem.
4. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski (o ile nie napisano inaczej w opisie produktu).
5. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym Dymicom są wartościami brutto i zawierają podatek VAT. Podane ceny są w PLN i nie zawierają kosztów przesyłki - koszty przesyłki (łączne dla całego zamówienia) podane są po dodaniu produktu do koszyka, przed złożeniem zamówienia.
6. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie Sklepu tj: Imię, Nazwisko, adres wysyłki, telefon kontaktowy. Bardzo ważnym jest aby Klient dokonujący zamówienia potwierdził chęć zakupu w e-mailu zwrotnym po złożeniu zamówienia klikając na odpowiedni link w wiadomości. Naruszenie powyższych zasad skutkować będzie anulowaniem zgłoszenia.
7. Sklep Dymicom prowadzi wyłącznie sprzedaż detaliczną - sprzedaje sprzęt fiskalny klientom końcowym, zafiskalizowany i serwisowany przez serwis Dymicom bądź jeden z serwisów partnerskich.
8. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, jednak Sklep Dymicom zastrzega sobie prawo wprowadzenia tymczasowych ograniczeń w korzystaniu ze sklepu ze względów technicznych.
9. Warunki płatności:
- Przedpłata na konto firmy Dymicom Adam Dymianow
(numer konta zostanie podany w e-mailu potwierdzającym zakup) - wysyłka w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
- Przedpłata za pośrednictwem systemu szybkich płatności Przelewy24 - wysyłka w momencie potwierdzenia wpłaty przez system. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayPro SA – wpisana jest do Krajowej Instytucji Płatniczej do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014
- Przedpłata za pośrednictwem systemu szybkich płatności Blue Media (Płatności Shoper) - wysyłka w momencie potwierdzenia wpłaty przez system. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl)
Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro
10. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu podsumowującą przyjęte zamówienie. Sklep Dymicom zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, iż zamówienie to mogło nie zostać przyjęte do realizacji. Zamówień, których nie uda się potwierdzić w ciągu 2 dni roboczych lub których z przyczyn technicznych nie będzie można zrealizować będą usuwane z systemu.
11. Warunki dostawy:
- Towar jest wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, Poczty Polskiej lub Paczkomatów InPost.
- Koszty przesyłki zakupionego towaru pokrywa Klient.
- Dostarczoną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera, w przypadku jakichkolwiek braków lub widocznych uszkodzeń mechanicznych należy zażądać sporządzenia protokołu szkody/protokołu niezgodności i odmówić przyjęcia przesyłki.
12. Każda transakcja potwierdzona jest wystawieniem faktury PROFORMA - dostępna i gotowa do pobrania w Panelu Klienta (jeżeli Klient dokonał rejestracji w sklepie Dymicom) jak i wysyłana e-mailowo (wraz z potwierdzeniem zamówienia, dostępna w załączniku)
13. Reklamacje i zwroty:
Zgodnie z "Ustawą z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27-38 o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", Konsument może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku chęci zwrócenia towaru prosimy o kontakt z obsługą Sklepu. Konsument odsyła towar na własny koszt, natomiast Sklep zwraca Konsumentowi całość wpłaconej należności. W przypadku gdy zwracany towar został rozpakowany i używany, Sklep zgodnie ze wspomnianą ustawą ma prawo do potrącenia ze zwracanej należności kosztów umniejszenia wartości towaru.
Więcej szczegółowych informacji na temat reklamacji i zwrotów tutaj.
- W przypadku gdy towar okaże się niesprawny w momencie zakupu (do 14 dni od odebrania paczki) Klient ma prawo, po wcześniejszym kontakcie z obsługą Sklepu, do zwrotu towaru (np. w systemie door-to-door). Jeżeli reklamacja okaże się zasadna, Sklep wymieni reklamowany przedmiot na sprawny, a gdyby było to niemożliwe (np. z powodu niedostępności danego towaru) zaproponuje towar inny, o porównywalnych parametrach bądź zwrot całości wpłaconej kwoty, oraz pokryje koszt zwrotu towaru przez Klienta. Prawo do zwrotu nie przysługuje jeżeli towar został uszkodzony przez Klienta. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.
- W przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na rachunek karty użytej do płatności) [np. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny nie przysługuje firmom, gdyż ustawa z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27-38 dotyczy wyłącznie konsumentów. Konsument według Kodeksu Cywilnego jest to osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W przypadku chęci zwrotu towaru przez firmę, Sklep Dymicom naliczy opłatę wynoszącą 25% ceny zwracanego towaru, nie mniej niż 30zł. Są to koszty testowania i przepakowywania zwracanego sprzętu.
14. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
15. Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe Klienta przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia oraz ewentualnego (na życzenie Klienta) zopiniowania go w serwisie Ceneo.pl oraz Opineo.pl. Przesyłanie ich odbywa się z zachowaniem najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Na życzenie Klienta wszelkie dane osobowe zostaną usunięte z bazy Sklepu.
16. Polityka plików cookies
- Sklep Dymicom informuje, że podczas przeglądania strony internetowej Sklepu używane są pliki „cookies”, czyli niewielkie informacje tekstowe, zapisywane w komputerze Użytkownika, które pozwalają prawidłowo przejść proces składania zamówienia w sklepie, jak również służą do opracowywania ogólnych, statystyk dotyczących korzystania przez Użytkowników ze strony internetowej sklepu Uzyskane w ten sposób przez Sklep „cookies” są całkowicie anonimowe i w żadnym wypadku nie są kojarzone z konkretnym i zidentyfikowanym Użytkownikiem. Użytkownik w każdej chwili ma możliwość zablokowania generowania plików „cookies” poprzez wybranie odpowiedniej opcji w swojej przeglądarce internetowej. Więcej na temat polityki plików cookies można przeczytać w dziale Polityka Plików Cookies.
17. Gwarancja
- Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Informacje o tym jak zareklamować produkt w ramach gwarancji pod tym linkiem.
- W przypadku awarii produktu Klient powinien skontaktować się ze Sklepem. Obsługa Sklepu pomoże w procesie gwarancyjnym.
18. Złożenie zamówienia za pośrednictwem automatycznych mechanizmów Sklepu nie jest jeszcze zawarciem umowy kupna-sprzedaży. Obsługa Sklepu telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej (także za pomocą systemu automatycznego mailingu) sygnalizuje Klientowi przyjęcie zamówienia do realizacji i wówczas jest zawierana wiążąca umowa kupna-sprzedaży.
19. Wszystkie nazwy zastrzeżone i znaki towarowe zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.
20. Sprzedaż ratalna
Warunkiem ze skorzystania systemu ratalnego jest zapoznanie się z Regulaminem systemu ratalnego Żagiel dostępnym tutaj.
Skorzystanie z systemu ratalnego Żagiel jednoznacznie potwierdza, że Klient wcześniej zapoznał się z Regulaminem i w całości go akceptuje.
21. Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie Dymicom. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
22. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu / są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom, z wyjątkiem danych udostępnianych jednorazowo i doraźnie przewoźnikom w celu dostarczenia zamówionej przesyłki lub operatorom płatności (karta płatnicza, płatność ratalna) w celu obsługi płatności dla konkretnego zamówienia. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia.
23. Administratorem danych jest firma Dymicom Adam Dymianow 05-120 Legionowo ul. Piłsudskiego 31A admin@dymicom.pl.
24. Zasady promocji "Zwracamy różnicę w cenie kasy jeśli znajdziesz taniej":
Sklep Dymicom.pl zwróci Klientowi różnicę w cenie zakupionej kasy (maksymalnie do 20% jej wartości), aby cena ta była równie atrakcyjna jak oferta konkurencji, z zastrzeżeniem że:
- Znaleziona w ofercie konkurencji kasa nie może być urządzeniem powystawowym, używanym lub o wartości umniejszonej w inny sposób.
- Kasa musi być sprzedawana przez firmę będącą autoryzowanym dealerem danej marki urządzeń oraz posiadać uprawnienia do ich serwisowania.
- Podana cena musi zawierać wszystkie usługi dodatkowe świadczone przez sklep Dymicom, takie jak: szkolenie, programowanie, instalację/wysyłkę, fiskalizację oraz przygotowanie dokumentów do US.
- Podana cena musi dotyczyć zakupu tej samej lub mniejszej ilości urządzeń fiskalnych, które Klient zakupił w Sklepie Dymicom.
- Jako dowód niższej ceny u konkurencji sklep Dymicom honoruje: aukcję Allegro, pisemną ofertę dealera, fakturę proforma. Natomiast ogólnodostępne oferty w sklepach internetowych, ulotki czy bannery reklamowe nie są honorowane.
- Wszystkie powyższe warunki muszą być spełnione łącznie.
- O zwrot różnicy w cenie kasy można się ubiegać w terminie do 10 dni od jej zakupu..
25. Serwis za testowanie sprawnego sprzętu pobiera opłatę w wysokości 60 - 200 zł netto w zależności od rodzaju sprzętu. Klient oddając towar na reklamację akceptuję tą opłatę.
26. Odpowiedzialność firmy Dymicom z tytułu rękojmi przysługuje jedynie konsumentom nie będącym przedsiębiorcami. Odpowiedzialność względem przedsiębiorcy jest wyłączona.
27. Gwarancja liczona jest od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
28. Za datę przyjęcia reklamacji w ramach gwarancji uważa się datę przyjęcia towaru.